Forum www.sqters.eu  www.motorynki.fora.pl Strona Główna

www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl
Tuning, pomoc naprawa motorynek, rometów, skuterów itd. oraz porady i to czego potrzebujesz!
 

Większe osiągi i moc :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gofer3594
Gość






PostWysłany: Pią 23:35, 18 Lip 2008    Temat postu:

Chuj ci do tego czy mi peknie czy nie!!! dobra nie sap juz!!! bo to nie miejsce do tego!!!
Powrót do góry
marycha_777




Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:39, 02 Sie 2008    Temat postu:

zmień lekarza bo ten cię oszukuję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sqigo
Gość






PostWysłany: Czw 12:20, 14 Sie 2008    Temat postu: cylinder 60ccm

Mam 1 pytanie czy jak założę cylinder 60ccm do motorynki ze starym wałem nie wzmocnionym czy mi sie on nie rozleci? :?:
Powrót do góry
matula




Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 17:59, 16 Sie 2008    Temat postu:

eee te cylindry to kupa,
żadne 60ccm. Wcale tyle nie ma, jest mniej. Wiele to Ci nie da. Lepiej kup sobie oryginalny cylinder albo jeździj na tym co masz, zrób przegląd silnika, wymień co trzeba będzie (np łożyska, simmery sobie wymień, pierścienie, ew przekładnie, wyreguluj zapłon, gaźnik i jeździsz)

Ja mam motorynę na nominalnym cylindrze i dęba staje a ważę 95kg,
Wiadomo że pod górkę słabo ciągnie ale czego tu wymagać od motoroweru na którym jedzie stary koń.

Mówie Ci nie kupuj tego ścierwa bo to nic innego jak wzięty nominalny, zajechany cylinder, wyczyszczony i po kilku szlifach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cribs




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą chakerzy?

PostWysłany: Pon 12:22, 25 Sie 2008    Temat postu:

Ej ludzie rejestrujcie się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TT600e
Gość






PostWysłany: Nie 21:48, 28 Wrz 2008    Temat postu:

ja zmodyfikowałem wogle mój silnik, tokarz znajomy zrobił mi szlif na cylindrze i dodatkowy kanał dolotowy (sporo z tym zabawy) mam żeliwny tłok poliniego po 1 szlifie (to może niektórych zdziwić ale działa)i na głowicy jest trochę nalewki bo ten tłok jest płatki, nie ma tego łebka jak w standardach. Gardziel gażnika rozwierciłem o 1mm, a dolot powietrza o 2. z początku próbowałem się bawić w dysze, wstawiałem od wski, mzetki i jawy ale tylko zalewało. dysze są te same co były. z początku też przez ten rozwiert mi zalewało szybko święcę, to założyłem F40 i maksymalnie sklepałem elektrodę, że prawie się stykały. ja mam żadnych zastrzeżeń co do mocy, bo jest o wiele większa. na tamacie dotyczącym wydechów napisałem odpowiedź jak zrobiłem wydech, prosty i efektowny. motorynka naprawdę duzo lepiej się zbiera. pozdrowienia
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sqters.eu www.motorynki.fora.pl Strona Główna -> Techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin